[]
0
سبد خرید شما خالی است

هدیه راه مربی

سلام بر شما همکار فرهنگی آینده ساز

هیچ چیز اتفاقی نیست. در جهانی که تماما توسط خالقی حکیم بر مدار نظم مدیریت می‌شود، هیچ اتفاقی، اتفاقی اتفاق نمی‌افتد.

اینکه شما در این لحظه در حال مطالعه‌ی این صفحه هستید، اتفاقی نیست؛ و نشان از یک احساس مسئولیت است..!

به شما تبریک می‌گویم که در زمانی که نگاه موسسه صرفا خدمات آموزشی در میان بسیاری مدیران، معاونین و معلمان که در دستگاه آموزش و پرورش هستند رواج دارد؛ شما به بعد پیامبرگونه‌ی آن یعنی جنبه‌ی تربیتی توجه دارید که مهم‌ترین کار در کشور است.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله) در دیدار با معلمان در تاریخ 1402.02.12 درباره ضرورت کار تربیتی معلمان همراه با آموزش دروس چنین می‌فرمایند:

«کاری که معلّم بر عهده گرفته ــ معلّم متعهّد ــ به نظر من مهم‌ترین کار در کشور است؛ یعنی تربیت و تعلیم نونهالان کشور، یعنی ساختن آینده‌ی کشور. معلّم در واقع معمار آینده‌ی کشور است. امروز شما دارید فردای کشور را می‌سازید. اگر بتوانید انسان آگاه، عالم، اهل فکر کردن، متفکّر، اهل منطق، باایمان، بااراده،‌ متشرّع، پایبند به اخلاق اسلامی، پایبند به تعهّدات ملّی تربیت کنید، بزرگ‌ترین خدمت به کشور انجام گرفته؛ یعنی واقعاً هیچ خدمت دیگری قابل مقایسه‌‌ی با این نیست.
اگر ما این موجود باارزش، یعنی این جوان هوشمند را ــ که هوشمندیِ خودش را در المپیادها، در مسابقات جهانی، در همه چیز ثابت کرده ــ تربیت نکنیم و به جایگاه شایسته نرسانیم، واقعاً جفا شده؛ این جواهرِ قیمتی‌ است؛ این را باید خوب ساخت. خب، این نقش و جایگاه معلّم است. جایگاه خیلی مهمی است، خیلی بالا است. مسئولیّت هم به همین اندازه بالا است. »

حال معلم با این جایگاه و سطح اثرگذاری چطور گام‌های آغازین در مسیر تربیت نوجوان امروزی را بردارد؟!

به مناسبت حسن آشنایی با شما، ما سه دوره ی صوتی ارزشمند را به صورت هدیه به شما تقدیم می‌کنیم. فقط کافی‌ست فرم زیر را تکمیل کنید تا دوره‌ها برای شما ارسال گردد.