[]
0
سبد خرید شما خالی است

چشم انداز راه مربی در سال 1403

راه مربی در مسیر رشد
0 دیدگاه
آشنایی با راه مربی
5 دقیقه دقیقه برای مطالعه

از سال 1401 در قسمت معاونت فرهنگیان سازمان مدارس صدرا مرکز آموزش‌های کاربردی راه مربی متولد شد تا به عنوان مرجع تخصصی آموزش فرهنگیان در مسیر ارتقاء سطح آموزش و ایجاد پیوست تربیتی با افتخار در کنار معلمین، معاونین و مدیران محترم باشد.

برای اطلاع از برنامه‌های آتی راه مربی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، گروه رسانه‌ی راه مربی گفت‌وگویی صمیمانه با حجت‌الاسلام والمسلمین معصوم بیگی برگزار کرد که گزارش آن در زیر تقدیم حضورتان می‌گردد.

راه مربی در 2سال گذشته

در دو سال گذشته اتفاقات مثبت بسیار زیادی در راه مربی رقم خورد. برگزاری دوره رشد و توانمندسازی برای 1200 نفر از معاونین پرورشی در تهران بزرگ در سال 1401 و برگزاری دوره آموزشی ویژه طلاب طرح امین در استان کردستان و معاونین تهذیب حوزه‌های علمیه در استان اصفهان و برگزاری نشست‌های مجازی گوناگون در سال 1402 برخی از فعالیت‌های شاخص راه مربی در دوسال گذشته به حساب می‌آیند.

همچنین در سال گذشته بسترسازی‌های خوبی برای فعالیت‌های بزرگ امسال شکل گرفت که ازجمله آن‌ها می‌توان به طراحی 5 الگوی آموزشی، طراحی 40 دوره‌ی آموزشی ویژه معلمان، معاونین، مدیران، طلاب طرح امین و والدین و ایجاد شبکه اساتید برجسته‌ی کشوری اشاره کرد.

راه مربی در سال جدید

طی جلسات متعدد و سنگین برنامه‌ریزی که در واحد طرح و برنامه‌ی راه مربی با حضور مدیریت راه مربی و معاونت محترم فرهنگیان سازمان مدارس صدرا صورت گرفته در سال جدید می‌توان شاهد تولید محتوای گسترده‌تری در بستر شبکه‌های اجتماعی بود.

راه مربی فعالیت جدی خود در سه شبکه‌ی اجتماعی ایتا ، بله و شاد را از اولین روز فروردین 1403 آغاز کرده و در نظر دارد در کنار تولید محتوای روزانه و به اشتراک گذاری ایده‌ها و طرح‌های مناسب گفتمان انقلاب اسلامی، هرماه یک دوره‌ی آموزشی ویژه ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش در مدارس ویژه‌ی معلمین، معاونین و مدیران به صورت حضوری، برخط و ضبط شده برگزار نماید.

همچنین طراحی دوره‌های آموزشی جدید، برگزاری دوره‌های آموزشی استانی، برگزاری 2 مسابقه علمی-تربیتی، ایجاد بستر در سایت و شبکه‌های اجتماعی جهت شکل‌گیری شبکه فرهنگیان فعال و نخبگانی و برگزاری 2 همایش و نشست‌های تخصصی ماهانه به صورت حضوری یا برخط در دستور کار راه مربی در سال 1403 قرار گرفت.

در وبسایت رسمی راه مربی نیز به صورت هفتگی با بارگزاری مقالات آموزشی، معرفی کتب و مقالات علمی و بارگزاری دوره‌های آموزشی متعدد، در کنار شما فرهنگیان فرهیخته هستیم.

امید است که ان‌شاءالله بتوانیم تا پایان سال در مسیر مربی شدنِ 10000 معلم، معاون و مدیر در کنارشان باشیم.

از همراهی شما در این مسیر نورانی سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادمین راه مربی
09 مه 2024