[]
0
سبد خرید شما خالی است

تربیت نوجوان امروزی – دوره ویدئویی

دسته بندی نشده
.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

Course Prerequisite(s)

درباره دوره

امروز تمام مربیان به این موضوع آگاه هستند که بین دانش آموزان نوجوان امروزی با دانش آموز نوجوان قدیم تفاوت از زمین تا آسمان است.

دنیای نوجوان امروزی با دنیای نوجوان دیروز بسیار متفاوت است. شما می‌توانید این تفاوت‌ها را در عادات غذا خوردن، سبک زندگی، نحوه‌ی سپری کردن اوقات فراغت، انتخاب لباس، تفاوت در سلایق و علایق و… خیلی ملموس مشاهده کنید.

دانش آموز نوجوانی که تا دیروز اگر اشتباهی مرتکب میشد، با یک نگاه معنادار معلم سرش را پایین می‌انداخت و عذرخواهی می‌کرد، امروز با پررویی در چشمان معلم زل می‌زند و خطای خود را توجیه می‌کند. نوجوانی که دیروز شاید حتی تلفن همراه نداشت و دانش اینترنت نمی‌دانست، امروز از سال‌ها قبل از نوجوانی، هم تلفن همراه دارد و هم فضای اینترنت را بهتر از بزرگسالانش می‌شناسد.
آدابی که نوجوان دیروز نشانه‌ی ادب می‌دانست و جلوی پدر و مادر رعایت می‌کرد، برای نوجوان امروز رنگ باخته. ادبیات او متفاوت شده، نگاهش به جامعه‌ و آینده متفاوت شده و…

هرچه جلوتر می‌رویم؛ این فاصله میان نوجوان قدیم و نوجوان امروزی بیشتر می‌شود و اگر ما به عنوان مربی یا والدین سیستم عامل تربیتی و رفتاری خود را بروز نکنیم، شاهد حذف شدن خود از روند رشد صحیح نوجوانمان هستیم.

نمایش بیشتر

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • شناخت دوره نوجوانی برای نوجوان امروزی
  • انتخاب رویکرد تربیتی مناسب
  • شناخت مهارت‌های ضروری ارتباط موثر با نوجوان
  • طراحی یک برنامه تربیتی عالی

محتوای دوره

جلسه دوم

جلسه سوم

جلسه چهارم

جلسه پنجم

جلسه ششم

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است

Want to receive push notifications for all major on-site activities?